Salam ukhuwah fillah & salam ta'aruf
1:49 AM | Author: yb_firdaus
salam ukhuwah fillah dan salam ta'aruf kpd sahabat yang melawat blog saya.. alhamdulilah hari ini (4 april 2010) saya dapat memenuhi impian saya untuk mempelajari dan membuat blog. saya namakan blog saya sebagai "Bicara YB". kenapa yb?? adakah saya seorg ahli yang berhormat? erm.. yb ialah nama panggilan daripada sahabat2 semasa belajar di Sek Men Tek Johor Bahru. nama itu diberi oleh seorg penceramah motivasi yang kami panggil Abg Raja. dan menjadi ikutan shbt2 saya di tknk.

Tujuan saya utk mempunyai blog ialah ingin berkngsi isu-isu semasa, berkngsi pndpt saya mengenai sesuatu isu dan bermcm2 lagi.. saya ialah seorg manusia yg masih belajar , sekiranya ada silap salah dan kelemahan,saya dahulukan dgn memohon maaf.

Dalam blog ini saya meraikan perbezaan pndpt.. bagi saya perbezaan adalah suatu rahmat drpd Allah taala. perbezaan dpt membentuk kita menjadi insan yg berfikir dgn lbh matang dan rasional. biarlah akal mengatasi emosi dlm membicarakan sesuatu isu. Biar kita membina budaya ilmu dlm blog ini. Tegurlah saya kalau memberikan makluman dan pendapat yang tidak berlandaskan Islam..Bersama membentuk muslim berilmu..

~unite for Islam~

~yb~
04 april 2010
jengka,pahang
malaysia
|
This entry was posted on 1:49 AM and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comments: